Защо доставката на мостри не може да бъде безплатна

Защото плащаме на куриерските фирми за пощенски разходи, както им плаща абсолютно всеки електронен магазин, и не можем просто да даваме пари. Няма безплатна доставка. Винаги я плащате. Нереалистично е безплатната доставка да бъде осигурена за поръчка, чиято стойност е толкова ниска, колкото е стойността на поръчката за мостри. Нашата компания не подкрепя този рекламен трик, използван понякога върху клиентите от компании, които крият разходите за доставка в маржа на продукта и се преструват, че получавате безплатна доставка. Не я получавате, а я плащате в цената на продукта, чиято цена по този начин разкрива, че е само изкуствено завишена с тези разходи, което не свидетелства за качеството на такъв продукт, а по-скоро за евтиното му производство. По този начин вие не плащате за качеството на продукта в цената на продукта, а за скритите разходи за действителната доставка, платени от продавача. Нито един превозвач няма да достави хиляди пратки на който и да е електронен магазин безплатно.

безплатна доставка на мостри
Giovani® е регистрирана търговска марка и представлява най-високото качество на парфюми за пране на пазара. На пазара няма да намерите по-качествен продукт от този вид. Ние произвеждаме висококачествени продукти и поради това не можем да включим реалистична цена на доставка в маржа на продукта и да се преструваме, че "доставката е безплатна". Не е така, ние плащаме за нея. Цената на нашите продукти отразява тяхното качество, а не реалните разходи за доставка, които плащаме на превозвачите. Ние не разполагаме с евтини продукти с ниска цена. Безплатна доставка или прекомерни отстъпки обикновено се дават за непечеливши, нисколихвени, трудни за продажба продукти с по-ниско качество, които търговецът на дребно не може да продаде, лежат на склад и т.н. Ние не разполагаме с такива продукти. Към нашата марка има огромен интерес поради най-високото ѝ качество на пазара.

Предлагаме безплатна доставка за поръчки над 50 EUR, но не искаме да използваме рекламни трикове върху нашите клиенти с термини като "безплатна доставка" дори за поръчки на по-ниска стойност и по този начин да заблуждаваме клиентите или да намаляваме качеството на предлаганите продукти и услуги и т.н.

Нашата марка е спечелила клиенти с високо качество на продуктите, но и с бързо обслужване. Giovani® е най-бързо развиващата се марка парфюми за пране на словашкия пазар и на други пазари на съседните държави. Никоя друга марка парфюми за пране не се е развивала толкова бързо, колкото Giovani® след навлизането си на пазара. За първите 9 месеца постигнахме това, което на други марки отнема няколко години. На пазара сме от декември 2022 г. Искаме да запазим качеството си. Ето защо можете да сте сигурни, че при нас плащате за реална стойност и високо качество. Защото качеството също има стойност.

Нормалната цена, която всеки електронен магазин с добре договорен договор плаща на най-евтиния превозвач в Словакия, е приблизително 2,25 EUR (+ евентуално такса за наложен платеж, ако пратката е с наложен платеж). Приблизително същата сума се плаща и за най-малката и най-леката възможна пратка (мостри). При хиляди поръчки на ден осигуряването на безплатна доставка би означавало финансови загуби за търговеца на дребно в размер на няколко хиляди евро на ден.

Цифрово изчисление на "безплатната" доставка

мостри с безплатна доставкаАко все още не е ясно защо за един електронен магазин не е възможно, нормално и икономически правилно да предоставя безплатна доставка и за поръчки на такава ниска стойност, нека се опитаме да илюстрираме това по-конкретно с пример: ако един електронен магазин има например 3000 поръчки на мостри на ден, той ще плати приблизително 6750 EUR за доставката на всички пратки на превозвача. Тъй като електронният магазин е предоставил доставката на клиента безплатно дори при такава ниска стойност на поръчките, това означава дневна финансова загуба за електронния магазин от около 6750 EUR и месечна загуба от 209 250 EUR.

Нормално ли е от гледна точка на финансовата стабилност и отговорност на дружеството, от гледна точка на поддържането, поддържането или евентуално дори подобряването на качеството на продуктите и услугите на дружеството, доброволно да се понасят такива огромни финансови загуби? И то само за да може електронният магазин да привлече широк кръг от клиенти? Нормално ли е да се купуват клиенти с месечна сума от около 209 250 EUR, хвърлена в кошчето за боклук? Отговорно ли е подобно поведение на компанията пред държавните органи, инспекцията по труда, данъчната служба и т.н.?

 

Каква е поуката?

Ако търсите качествен продукт, който планирате да използвате и да се наслаждавате на неговите първокласни качества, не си струва да се колебаете за едно-две евро, които трябва да се платят за доставката. Заслужава ли си да купите продукт с лошо качество, който никога повече няма да поръчате, само защото доставката е била "безплатна", когато сте го купили? Не си заслужава. Ако търсите качество, не търсете най-голямата отстъпка в интернет. Защото там със сигурност няма да намерите качеството, което искате. Един качествен продукт и услуга винаги струват нещо.